اطلاعیه

کلیه درخواستهای دانش آموختگان به غیر از مشمولان خدمت نظام وظیفه مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری رشته‌های هواشناسی، اقیانوس‌شناسی فیزیکیفیزیک دریا و ژئوفیزیک، از طریق سامانه جامع آموزش به آدرس وب‌گاه  ems.ut.ac.ir  انجام می‌شود.

با توجه به اینکه  گواهی موقت دانش‌آموختگانی که درحال حاضر دانش آموخته می‌شوند، توسط پردیس/دانشکده‌ها صادر می‌شود، راهنمای فرایند اخذ گواهی موقت در سامانه جامع آموزش به شرح ذیل  به آگاهی می‌رسد :

  • دانش آموختگانی که تاریخ فارغ‌التحصیلی انان ۱/۷/۹۵ به بعد باشد پس از دریافت پیامک مبنی بر ثبت گزارش فارغ‌التحصیلی در پرونده الکترونیکی و دریافت ایمیل مبنی بر امکان ارسال درخواست برای مدارک فارغ‌التحصیلی مانند گواهی موقت مراحل زیر را باید انجام دهند:
    1. ارسال درخواست از طریق پیشخوان خدمت توسط دانشجو برای گواهی موقت
    2. هیچ هزینه ای بصورت فیش پرداخت نمی گردد.
  • دانش آموختگانی که تاریخ فارغ‌التحصیلی آنان ۱/۷/۹۵ به قبل باشد و گزارش فارغ‌التحصیلی آنان در پرونده الکترونیکی ثبت شده باشد
  1. ارسال درخواست از طریق پیشخوان خدمت توسط دانشجو برای گواهی موقت
  2. بررسی و تهیه متن گواهی موقت در پیشخوان خدمت توسط کارشناس اداره دانش آموختگی اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه در سامانه آموزش
  • دانش آموختگانی که تاریخ فارغ‌التحصیلی انان ۱/۷/۹۵ به قبل باشد و گزارش فارغ‌التحصیلی آنان در پرونده الکترونیکی ثبت نشده است
  1. ارسال درخواست از طریق پیشخوان خدمت توسط دانشجو برای گواهی موقت
  2. بررسی وجود / عدم وجود گزارش فارغ‌التحصیلی دانشجو توسط کارشناس اداره دانش آموختگی

در ضمن فلوچارت(کلیک) و راهنمای دانشجو(کلیک) به شرح صفحات پیوست می‌باشد.